גנץ מסכם את השבוע הראשון: "היו שיחות גם עם חברי הבלוק"

איתי גדסי No Comments on גנץ מסכם את השבוע הראשון: "היו שיחות גם עם חברי הבלוק"

יו"ר כחול לבן בני גנץ מסכם את פעילותו בשבוע הראשון לקבלת המנדט. לדבריו, "התמונה התקשורתית המצטיירת אינה בהכרח מדוייקת". גנץ מנסה לרמוז כי מתקיימים מגעים עם חברי ההבלוק, אך מנגד הוא אינו יכול לפרט על שיחותיו מי הם ראשי המפלגות ועל מה הייתה השיחה

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שבוע לאחר קבלת המנדט יו"ר כחול לבן בני גנץ עדיין ללא אופק לממשלה בראשותו. הערב (רביעי) מעדכן בני גנץ ומסכם את השבוע הראשון בהטלת המנדט עליו להרכבת הממשלה.

גנץ סקר את הפגישות שנערכו השבוע, עם ראש הממשלה, עם ליברמן, עמיר פרץ וניצן הורביץ. ולקראת פגישות עם צוות המו"מ עם המפלגות האחרונות, לדבריו, "חשוב שתדעו, יש פערים וזה לא הולך להיות פשוט".

גנץ כותב כי "מטבע הדברים, איני יכול לפרט לעומק על הדברים שעלו בשיחות שלי עם ראשי הסיעות, כולל אלה שמהווים חלק מבלוק 55. אוכל רק לומר לכם שהתמונה התקשורתית שמצטיירת אינה בהכרח מדויקת".

לטענתו של גנץ, "מתקיימים מגוון ערוצי הידברות במטרה להביא להתקדמות. בסוף, יש לכל אחד ואחת מ-120 חברות וחברי הכנסת אחריות אישית גדולה מאוד – עם ישראל נושא עיניו אלינו. אני מבטיח להמשיך ולעדכן אתכם ומאמין שהשבוע הראשון הוא רק הסיפתח לתהליך שבסופו תקום ממשלת אחדות רחבה וליברלית שתשרת את כלל אזרחי ישראל".

הסיומת של גנץ אולי מראה כי הוא רחוק כ"כ מהקמת ממשלה מי שרוצה ממשלתה ליברלית חילונית ופוסל את סמוטריץ' והחרדים, אינו יכול להקים ממשלה מול בלוק ה-55 שיציב וחזק יותר מכל הגוש שכנגד.



0 תגובות